Dag meisje,
Hier zijn we dan, een maand later. Je zocht hem op, steeds minder, steeds zeldzamer...
En nu, voelt het als het einde.
Een gebroken hart,
versplinterd in duizend stukken.
Het verlangen blijft hangen,
het gemis fluistert zijn naam.
Zal deze kwelling ooit verstommen?